Fredag och lov

Nu är det lov, gick hem idag mådde illa gör det fortfarande men skriver här iaf!!
Snart kommer mamma hoppas jag sen åker vi till Linköping där vi ska va i helgen..

Var ju då i skolan, först hade vi matte gjorde nått med tändsticksaskar och pinnar bara eller nått svårt att förklara nu..
sen hade vi NO höll på med magneter jobba med oliver, skratta typ hela tiden!!
Sen hade vi so, gjorde 3 papper nutidsfrågor och nått mer haha..
sen lunch sen gick jag hem..

NU LOV :)

Sov när jag kom hem och vaknade packade satte mig på sängen sen datan lite snabbt!!
Men nu ska jag packa ner data dra ner ta en macka innan vi åker kommer va hungrig annars..

Skriver mer ikv kanske kommer upp lite bilder och så..

/Alice Johansson



Saknar Alice Granström som tusan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0