Ta dig tid att läsa, blev lite bilder imellan!!

nu tar jag mig lite tid till att skriva har kännt att jag inte orkat skriva här för jag har inte haft lust har gjort lite!!
lite kort om veckan då!

Måndag: Blev det skolan sen stan med alice!!
Tisdag: skola sen Tror jag va hemma och pluggade
Onsdag: skolan Mormor kom, pluggade igen.
Torsdag: Plugga skola kolla tv och lite sånt.
Fredag: Skola stan och fika med alice packa åka till pappa!!



Ja snart kommer då pappa och hämtar mig och simon!!
Sitter och smsar lite, skriver här lyssnar på musik pratar inte med någon heller :(
om 1 vecka sitter jag i grand kanaria hur det nu stavas haha fett skönt..
Om 1 vecka och 1 dag har jag och felix 18 månader och jag är inte hemma då heller haha..

Nu tänkte jag inte skriva så mycke mer men eftersom jag inte är så social här så tänkte jag skriva lite iaf för att vara snäll!!
Om 1 vecka åker ju jag och när jag kommer hem igen så åker Alice till thailand så vi kommer inte träffas på 1 månad hur ska jag klara mig det går jju inte.. Iaf så kommer jag sakna henne massa kommer va sjukt tråkigt att på morgonen inte säga vad som hände dagen innan efter skolan som vi brukar!!



Lite om dagen då..
Mamma väckte mig vid 7 tiden och då gick jag upp åt frukost satt vid tv och kollade startade datorn skrev ner alla franska orden en gång till sen packade jag väskan och drog sen till alice vi fortsatte gå till skolan!!
Först på morgonen hade vi matte vi gjorde inte så mycke förutom att göra klart våran planch(stav) hehe hade janne och eftersom vi hade han fick vi sluta tidigare..
Sen var det NO då vi kollade på film om elektronik eller nått skit samma skit tråkig va den men det tillhör ju no så.

Sen var det so tror jag och vi fortsatte med att skriva om våra länder gick faktiskt bra hann nästan klart kommer bli skit bra hoppas jag!
Sen var det då lunch då det var äklig mat enligt mig, sen satt vi bara i korridoren och spelade på mobilerna..
Hade franska fick reda på att vi skulle göra nått som såg ut som frankrike fick inte bara va en ritad bild på ett papper utan det skulle vara av något annat..
Sen hade vi svenska då vi läste bara och vi satt i 9:ornas klassrum där vi skratta tills elin kom då sluta vi.
Vi fick sluta lite tidigare men det skadar inte, följde med Alice och Annelie ner på stan och fikade hihi trevligt asså.

Alice åker till Gotland i helgen så vi kommer inte ses då heller men det brukar vi inte så..

Men nu orkar jag inte skriva har skrivit mycke hoppas alla orkade läsa iaf hihi;)
/Alice Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0