Lyckad kväll!

Lyckad kväll alltså!!
Mysa sen blev det film och videochatt med alice, kanske inte ska säga lyckad men bättre än att bara sitta och glo så..
Har fett tråkigt just nu stängde av tv och nu sitter jag och lyssnar på musik hittade en as bra låt som snurrar i huvudet 24/7 nu den kommer bli topp på min lista ett tag :)

Vet inte vad det är med mig men jag är extremt glad idag, tror jag får ta och köpa mig en biljett och ta mig ner till stockholm och träffa min "lilla, långa" pojke som jag saknar enormt mycke inte träffats på ett tag nu men skit samma kärleken finns fortfarande..
Tror jag ska ta och ta bort alla saker från sängen lägga mig där och lyssna på musik inte så ovanligt för att vara mig haha det är musik på hela tiden!

Pallar inte skriva mer får ta min dator och högtalare och lägga mig i sängen och dunka musik för mig själv :)

/Alice Johansson



Jag är ingen kändis jag är ingen rock stjärna, utan jag är mig själv!!

Kommentarer
Postat av: Guess Who <3

köp biljett oo kom <3 :)

2011-01-18 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0