Kärlek..

Kärlek står det på väggen min, kom inte på nått annat så!!
Mitt rum är nästan klart några tavlor kvar men jag lägger in bilder ikv när jag tagit mig ur sängen och bäddat..
Alice har nu kommit iland skrev hon precis haha.. Så hon kommer snart till lilla staden!

Vaknade idag med kramp i magen sen efter några timmar åt jag frukost sen blev det ligga i sängen och kolla på pogram där ganska mysigt fast är ju själv då!!
Ligger i sängen fortfarande och pappa kommer ut och in lite då och då hylla åkte nyss upp på väggen och usa tavlan också, hel nöjd med rummet + att det är så stort och det ekar tilloch med när man pratar det tycke jag är super kul  hihi skrattar lite för mig själv!!

Men nu ska jag inte skriva mer utan jag ska på toa nej det ska jag inte jag ska fixa lite på rummet vet inte vart jag har alla saker riktigt, lite verktyg också :)

/Alice Johansson







Bilderna annelie skickade in med alla hennes :) så nu kommer dom upp på väggen också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0