Kanske inte borde eller ??

Så nu tänkte jag ta mig tid att skriva lite här, har inte orkat det när jag gjort en videoblogg har det inte blivit bra så nu skriver jag för det!!
Idag har jjag inte gjort mycke, bosse rev mig förut jag fick ont medans pojken min satt och skratta åt mig..
Emh jag har lyssnat på musik hela dagen jag har inte haft lust att gå ut för jag mår skit idag så det ville jag inte!!

Igår så satt jag och kollade på någon film den va skit bra verkligen men kommer inte ihåg vad den heter bryr mig inte så mycke heller jag hade faktiskt ganska roligt igår fast jag prata inte med min pojke..

Jag väntar på att få börja göra om mitt rum för jag vill inte ha det såhär längre det är så fult men men jag får stå ut tills övervåningen är klar..
Nog pratat för mig nu ska jag kolla på tv och vänta hela dagen tills jag kan sova som jag inte kommer kunna!!

/Alice Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0