jag har fått en rap-demon i mig...!!

jag har druckit för mkt kolsyra känner jag, kan lixom inte sluta rapa !! Vi gjorde en videologg igår men lixom den vill inte ladda upp sig !!! jaha idag har man träffat andré och jimmy... ja emhh... ja sen skulle vi åka hem för annika ville hem, men innan fika vi lite, och sen åkte vi till maxi, fast jag och alice gick till rusta, sen skulle vi köpa lösnaglar på maxi, men då var annika borta !!! och då va hon visst i bilen och alice ringde 100 gånger... men vi ska till stan i kholm i veckan, haha båda behöver bikini och samtidigt kan vi juh köpa lösnaglar, för vi sket i det... Ja och nu sitter vi och lyssnar på min spotify lista, haha super bra, för nu kom spice girls!!! jag venne vad jag har för musik på min spotify ojj nu var jag väldigt social kände jag då!! idag var första gången jag använde mitt kort, asså bankkort, jag bara , stoppar man in den här? , haha blond eller vad? igår så titta vi på en skräckfilm, maneater jag rekommendera verkligen inte den !!! om ni inte gillar, ja lite milf? HAHA !! nu tittar vi på lite kort vi har tagit idag, antar att dom kommer att komma upp nån gång i bloggen, jag kommer verkligen att bjuda MKT!!!! åhh!! nu hitta jag mitt hårspänne / hårnål :D och sen ska vi ut och fota lite... blå-dåre är ju shiiit gött, synd att den inte finns i kåhålm :/ nej nu säger jag hej då !! hej då!
nya byxor !
nya shorts, och en kort tröja men den syns inte så bra
nya leopard klänning!!
och nya solglasögonen, bjuder lite då
Puss puss
// Alice Granström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0