Du är gjord för mig...

Tjenare har inte skrivit på ett tag men jag tar mig tid och gör det nu!!
Idag vaknade jag halv ett åt frukost sen satte jag mig i soffan och kollade på tv, mamma och magnus kom hem sedan och lagade mat åt efter en stund åkte vi till Pernilla och Tobbe och lämnade magnus hämtade hans bil han åkte hem och vi åkte till mormor där vi fikade och pratade!!

Sen så skulle vi handla och stanna på statoil (stavning) och hämta min bok men det glömde vi så vi åkte till ica handlade hem och lägga sig i soffan och glo tv, blev lite ledsen när jag hade missat samtal från felix så då blev det bara sitta och stå ut till i morgon...

Nu sitter jag och pratar med alice vi videochattar eller vad man säger och jag kollar på tv!!
Nu ska jag hämta nått att dricka sen tror jag att jag ska dejta sängen börjar bli lite sugen på det..

Imorgon ska jag få mamma att klippa min lugg lite den är för lång!
Skriver nog i morgon!

/Alice Johansson



bjuder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0