2011!

Jaha nu äre 2011 ursäkta om jag är lite efter men jaja!!haha, idag va faktiskt foki med på fångarna på fortet hon var ju super duktig ^^ på nyårsafton somna man klockan halv fem och jag vaknade klockan tre idag!! jag gick bara upp för att jag hörde att det var mat om dom inte hade skrikit om det hade jag sovit längre haha xd just nu känner jag att 2011 kommer bli bra för att i år kommer vi åka till thailand ( om ca 1 månad:D) och jag kommer bli moster, nån gång i juli :D kommer vara i stockholm heeeeeeeeela sommarlovet då !! :D fast dom kommer säkert vara i hulta, bra för då kan man bada sönder sig !! :D
Här kommer en liten bild, kan faktiskt bjuda lite
Lyssnar på my chemical romance nu ^^ puss o kram skumbanan!!
// Alice Granström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0