min dag idag!

idag vakna jag 11.25 och så ringde mamma och sa att vi skulle äta lunch, brunch för mig med linda !! hon har varit på ultraljud för första gången och på ett av korten gjorde bebisen tummen upp (Y) och jag brukar göra tummen upp, vilket betyder att vi är släkt :) målade min lösnaglar blåa igår, fett frääänt.... :))
senare kommer jag linda och likard ;)) gå på bio, TRASSEl !! fett naajjs juh!!
nu tittar på jag top model 11 och nu orkar jag inte skriva mer tack och hej...!

det var rosare men fick inte en så bra bild...

är man sexig så är man...
// Xo Xo Alice Granström...<3

Kommentarer
Postat av: Joly

sv; Tackartackar! :) piercingarna i brösten hade jag velat ha ganska länge, men aldrig vågat. Sen körde jag med en utmaning, om jag vågade pierca bröstvårtan skulle jag få tusen kronor av min pappa, och nu pierca jag båda så jag fick tvåtusen :D haha. plus de jag fick betala för piercingarna. piercing där nere, det vet jag faktiskt inte. Jag är sån person som vill testa saker, och piercing där kändes lite spännande, sexigt och tufft. Så jag körde på bara! Pga dessa piercingar så har jag fått mycket bättre självförtroende. Jag liksom, känner mig snygg :P jag går & tänker typ; "haha här går jag och känner mig så jävla sexig och ingen förutom jag vet varför" :P haha. Jodå, det gjorde riktigt ont! Men vill man vara fin så får man ju lida pin :P

2011-02-04 @ 22:42:08
URL: http://jjooly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0