Bylgjubráun <3

fett soooft vecka, asså !! imorn sovmorron till 9.10, syslöjd i 2 h sen ska vi bowla och sen slutar vi, hur sooft är inte det lixom?! :O ja och på onsdag då äre friluftsdag och då ska jag och emse riida !!! på torsdag vanlig dag, och sen på fredag ÅKER JAG!!

nu packar jag lite, och lyssnar på musik, och får inte glömma pengar tills imorn !! 25:-
nu  tuggar jag tuggummi och bubblar bubblor för er som bryr er ^^
asså om ni vill att jag ska skriva nåt intressantarem, kommentera!! eller om ni vill att jag ska skriva om något speciellt ! :D i would be very happy if you did !! ursäkta min braiga engelska :3

NEJ TAACK OCH HEJ LEVEPASTEJ !!

// ALICE GRANSTRÖM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0