snabbt skrivet!!

jag är vaken kl är snart 9 ska äta frukost magen kurrar också :S
Idag åker jag till linköping där jag firar jul med massa folk och sen kommer Eroz som vi ska vara hundvakt åt så han kanske kommer hem hit till Katrineholm :D
Erooz  är jätte söt och världens busigaste hund kan man säga..

jag är jätte trött har typ inte kunna sova nått i natt har vaknat 1 gång varje timma så jag börjar bli lite sur på det.. -.- men men inget jag kan göra åt, denna säng kan inte jag sova i inte ensam iaf haha!
jag hör hur alla i huset går runt bara jag som ligger kvar i sängen och skriver här haha, jag tror inte att dom vet att jag är vaken jag bara ligger här jag hör hur bror går runt på övervåningen och det prasslar lite här och där medans tv sätts på!!!

Jag saknar min Alice Granström, vi har världens bästaste humor kan man säga haha!!
I skolan har vi alltid roligt, ingen slår oss vi är bäst tsm. När man mår dåligt är det Alice som gör en på topp (Y)
I LIKE I LIKE YOU ALICE GRANSTRÖM <333

/Alice J



Min bosse sötnos

Kommentarer
Postat av: f

skulle du sova bättre om jag låg bredvid ^^?

2010-12-25 @ 15:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0