Humöret på topp...

Humöret är på topp, Felix har ringt sen när jag svarat har han inte sagt nått!!
Sen nu prata jag med han och jag skrattar ihjäl mig hans hem tel hatar honnom nej vad taskig jag är men det var faktiskt lite roligt när han sa det hihi skrattar på mig glädje!!
Tack älskling nu har du räddat min kväll..

Min bror är också på topp och bakar ovanligt haha men jag gillar det :)
jag har jätte tråkigt sitter och kollar bloggar och läser lite på fb och gör verkligen inget roligt..
Men nu ska jag leka med hunden som har massa ENERGI i sig och behöver leka av sig lite!! (MISTOLKA INTE)
KOmmer ta några bilder när jag laddat kameran!!

Puss/Alice J



Jag bjuder på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0