Fett roligt!

Idag hade vi julavslutning och det var inte så roligt om jag får säga det!!
Efter det fikade vi med klassen och körde någon lek haha, gick inte så bra för mig och Alice!! ^^
När det var klart fick vi sluta och då förljde jag med Alice hem och vi satt vid datan och tv, vi chattade lite och kollade runt lite sen gjorde vi en video som kommer komma upp här hoppas jag..

Nu har jag fixat mig och väntar på att mamma ska komma och hämta oss, vi ska nämligen till morbror och fira lite jul med han känns som att det var länge sen jag såg han men jag vet inte kommer inte ihåg.
Undrar vad jag får idag av han säkert något bra eftersom vi inte får så mycke av han :D

Men nu ska jag mysa lite med Bosse sötis, just nu tvättar han sig men snart snor jag han från sängen <3
+ att jag hoppas att vi ska börja göra om mitt rum snart längtar verkligen..

puss/Alice J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0