vaken nu!!

Nu är jag klar vaken, vaknade av kramper i magen tog tablett sen blev det badrumsgolvet somnade där men en vetekudde på magen skönt alltså!!
Sen så chatta jag lite med felix skulle ner och äta gick inte blev yr gick upp och la mig och sov nu sitter jag här och ska snart ner och äta mat...

Det snöar ute -.-  gillar det inte haha, men Felix ville att han och jag skulle åka pulka när vi va men nej det är tråkigt haha men för hans skull!
Jag är jätte trött och jag hoppas jag kan äta nu, inte för jag är speciellt hungrig bara för att jag måste ha i mig nått, maten står kvar i kylen..

Igår kollade jag på Junior-VM och sverige förlorade med 3-4 mot ryssland men men det är juniorer lixom!
Nu orkar jag inte mer skriver senare!!

/Alice Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0