Never say Never

Nu skriver jag lite här för jag har skit tråkigt...
Emh just nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger lite, njuter av mitt iskalla rum som kanske blir klart i morgon kommer upp bild då självklart..
Eeh sitter och pratar med några pratade med pojken min förut men han mådde så dåligt så han la sig då blev det helt plötsligt tråkigt att sitta vid datan, tv orkar jag inte hämta hit till mitt rum den står ute hos bror för tillfället!!

är ganska trött ska kanske ta och krypa ner i sängen och ligga där och vrida mig ett tag tills jag somnar in för natten, jag förstår inte hur trött jag är på dagarna sen på kvällen blir man pigg även fast man lägger sig ganska så tidigt.. Huuum nått jag har att fundera på!!

ska nog ta och leta reda på en film sätta den i datan och trycka på play och kolla på den är lite sugen på film faktiskt.. tror jag ska göra det så då ska jag inte sitta här och skriva mer utan leta efter film och mysa ner mig i sängen!!

/Alice Johansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0