kul man har då!!

fyller du inte i det här kommer du hamna i någon sorts flygolycka.

Jag har varit i:
[x] Stockholm

[x] Uppsala
[x] Örebro
[x] Göteborg
[/] Malmö
[ ] Helsingborg
[ ] Jönköping
[x] Västerås
[ ] Umeå
[x] Andra stora städer

Jag har varit i:
[x] USA
[ ] Grekland
[x] Thailand
[ ] Litauen
[ ] Italien
[x] Frankrike
[ ] Island
[ ] Irland
[ ] Malta
[ ] Tansania
[x] Spanien
[ ] Bulgarien
[x] Egypten
[x] Cypern
[x] Schweiz
[x] Storbritannien
[x] Österrike
[x] Tyskland
[x] Ungern
[x] Turkiet
[x] Finland
[x] Norge
[x] Danmark
[ ] Nigeria
[ ] Mexico
[  ] Australien
[ ] Portugal
[ ] Dubai
[/] Många andra länder som inte ligger i eruopa

Jag har suttit i en bil:
[ ] Aldrig
[ ] Några gånger
[ ] Många gånger
[x] Nästan varje dag

Jag har suttit i en buss:
[ ] Aldrig
[
] Några gånger
[x] Många gånger
[ ] Nästan varje dag

Jag har flugit:
[ ] Mindre än 5 gånger
[ ] Mer än 5 gånger
[ ] Mindre än 10 gånger
[x] Mer än 10 gånger



Jaha man har ju verkligen roligt, så jag kunde lika gärna slänga in en liten bild !! okej nu vart det en konstig text? men jag orkar inte ändra och nu tittar jag på family guy och då dödade peter en kyckling xd // Alice Granström, kommer en videoblogg snart!! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0