Jag vet att...

jag vet att hon som jag vill ska läsa detta kanske inte gör det..
Iaf jag vill spola tbx i tiden, seriöst jag är trött på att säga saker jag inte menar till någon jag älskar väldigt mycke.. Jag förlorade verkligen den viktigaste personen i mitt liv men hon kan inte förstå det, jag fattar att hon fått nya vänner inget jag kan göra nått åt, dom är säkert bättre än oss precis som hon sa!!
Men jag vill vara en del av hennes liv, jag tänker på henne varje dag våra minnen tsm dom är ju faktiskt underbara enligt mig!!

Jag har sagt fel saker gjort fel men jag vill ändå vara en del i ditt liv, vet att jag aldig kommer det men skit samma jag vill bra att du ska veta att jag Älskar dig..
Jag hoppas att ditt liv är bättre nu att du har bättre vänner allt jag önskar dig, jag får ta en dag i tagen och försöka komma över den person som jag älskar och vill ha en bra vänskap med skiter i om den är dålig bara jag har den...

Förlåt mig!!
_________________________________________________

Var tvungen att skriva av mig jag hoppas bara att hon läser det...
Idag var det då skola sen hem prata i tel packa sen till pappa äta data dunka musik min dag äger redan!!
Emh ska typ va uppe ett tag lyssna musik sen så försöka prata med någon sen vet jag inte..

Men nu ska jag fortsätta prata lite sen så blir det  att dejta sängen igen :D

/Alice Johansson




Kommentarer
Postat av: älsklingen

ja, jag vet inte va jag ska säga! <3''



Älskardig

2011-01-15 @ 09:27:05
URL: http://amandaj.devote.se
Postat av: älsklingen

DOM ÄR UNDRERBARA, LIKA SOM DU...

jadå, vill ha de som förr, iaf just nu s´när du säger sådär!

2011-01-15 @ 09:28:52
URL: http://amandaj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0