dagen ska va så....

dagen ska va så tråkiig idag..
vaknade kvart över sju stressa tills jag kom på att det var tisdag och att jag hade sovmorgon idag, då börja jag ta det lungt.. Tog på mig kläder fixa väskan som inte är klar ännu sen sätta sig vid datorn.
Just nu sitter jag och äter frukost som jag måste göra så jag orkar (Y)
skolan idag är kort

Slöjd 2 timmar börjar 9.10
sen är det lunch 40 min
sen idrott 1 timme? dans på det tror jag
sen är det 2 lektioner till som jag inte vet vad det är!

Dagen blir kort så det gillar jag.
Men nu ska jag ta och äta klart min frukost och fixa mig klart och packa väskan som inte blev klar ladda mobilen en snabbis borsta tänderna det blir fulla rullar nu!! halvtimme på mig sen ska jag vara ute på gatan påväg till Alice hihi^^ hoppas inte på isgata nu



haha söt jage , NOT!!

/Alice Johansson <3

Kommentarer
Postat av: Guess Who

jätte söwt ;P<3

2011-01-19 @ 15:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0