2011

2011 är äntligen här!!
Jag ska typ börja om mitt liv eller vad man ska säga och jag har bara 1 nyårslöfte!!

+ Få mer tid åt min pojkvän och va mycke med han!!

Nyårsfesten sög ju fast sen vid 10 typ så var jag med alla vuxna kände lixom ingen där, men så va jag med dom vuxna och dansade haha skit kul!! Alla fulla gubbar va roliga när dom dansade och sen när man prata med dom, musiken va skit hög lixom vart man än va på skolan så hörde man den!!
Sen prick på tolvslaget sköt dom raketer fast det gjorde vi innan festen hade börjat också haha!!

Alla vuxna hade musiklek där dom spelade upp musik sen skulle man skriva vad det var, eftersom jag var med så hade dom alla rätt så vi fick en chokladask sen blev jag tvingad att ta en choklad bit fast jag inte ville haha..
Vi var kvar till halv tre sen så taxi skulle dröja 1 timme och då fick vi gå hem till Magnus chef som hade festen, det var inte så kallt med Magnus var ju så full så han vinglade ut på vägen mamma var sur på han haha..
Sen när vi svängde av vägen mot dom så kom Anna-karins pappa och körde hem oss alla somnade direkt och jag kände mig jätte dum mot Felix han som inte har någon tel och lånade sin brors...

men jag älskar honom lika mycke för det!!

Nu sitter jag och slappar orkar inte göra något, ingen att prata med jag bara väntar på att jag ska få ett sms som jag aldrig kommer få det vet jag redan... kan ju inte prata med mig pojke hela tiden och det är jobbigt speciellt när man har tråkigt men bråka vill man  inte haha då blir det gråta mega mycke!!

Nu ska jag spela musik och hitta på någe..

/Alice Johansson



Fuck the life 2010 haha nerrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0