MissU

Jag saknar min Alice Granström, min fru <333
Imorgon är det måndag och vi har skola och sen efter ska vi baka chokladbollar som vi ska ha på tisdag när hela klassen ska fika :) På tisdag slutar jag 11 halv 12 sen har jag JULLOV :D

Det är ju inte långt till julafton, jag som skulle hitta någon till alice men det har jag då inte gjort :(
Aja hoppas jag kan fira nyår med Alice och Felix kanske 1 more men jag får aldrig ett svar från mamma om jag kan fira med Felix haha!! (min mamma läser detta hihi)

Jag har nästan köpt klart alla julklappar har mamma kvar och alice då men vet inte vad jag ska köpa dårå jag får ta och tänka lite..
Jag är så barnslig, seriöst jag är det jag hatar det! (ingen fattar) Alla står bakom en och väntar på att man ska bli klar och så gör man fel man bara JAHA ojsan sen glor alla.. :D hahaha
MISS U ALICE<33

Alice och jag blev jätte bra vänner efter första gången vi sågs och nu är vi bästa vänner du är allt för mig älskling.
Jag älskar när du sjunger om din POSTISPÄR som NUNNAR glatt haha gud vad jag skratta när du sa NUNNAR istället för NYNNAR!!

Nog pratat om det, nu ska jag dunka mer musik sen ska vi till affären och handla mat tror jag haha!
KRAM/ Alice J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0