länge sen!!

det var länge sen jag skrev här vet inte varför har inte orkat eller velat!!
Ni får några bilder på det jag fått i julklapp men blir inte många bilder...



Plattång mini liten!! (Y)



Vantar älskar dom :)



En bok "Hur kär får man bli" har inte kommit så långt men den är jätte bra!!

Har inga mer bilder.
MP3 spelare grön
BH
Sockor vet inte varför
Väska :)
Kommer inte på mer från mamma!§1
____________________
Från pappa nu då

dator
Text att ha på väggen står "kärlek"
Pengar
sen knäck av farmor haha


jag kommer inte ihåg vad jag fick mer men DATORN älskar jag och den är super bra :)<3
Men nu orkar jag inte skriva ska ta och äta frukost och sen ska jag köra kinect..
Eroz är världens sötaste hund och älskar vantar (sånna på bild) men herrå!!

/Alice J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0