Länge sedan!!

Det var ett tag sen jag blogga men, jag har inte suttit vid data utan jag har varit beroende av min bok, eller böcker, The Vampire Diaries uppvaknandet och kampen det är två böcker i en och nu läser jag vreden och återkomsten !! Igår, eller idag rättare dagt gick jag och la mig 4.30 och vaknade 14.30, fick inte sova längre av mamma haha!! Jag har typ tagit 100 bilder på eddy? haha men han har varit en perfekt modell så jag var bara tvungen att ta fram kameran och  ta några snygga kort av honom.
Här kommer dom snyggaste/sötaste bilderna av eddy och en bild på två snyggingar, men Damon är snyggast
Huvudet lite på sne
Inte så bra bild på Damon, synd
Han söta lilla tunga, igga det gröna ögat
Upp med rumpan lite
Vi fick lite besök av Legolas imorse

// Alice G <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0