Hemma!!

Nu är jag hemma från ålandskryssningen... Har inte sovit så bra för jag har sovit i samma hytt som pappa...först snarka han, blev så frustrerad att jag börja gråta, host, och sen hosta han skiit mycket!! Till och med linda hörde det och hon låg ju i hytten bredvid ! :O Men jaja gick och la mig 01.50 och petra kom hem sju haha XD och vi skulle ju upp 8.30 men glömde visst bort att det va 1 timme efter så vi åt 7.30 fett trött...men sen efter frukosten gick jag och la mig igen och vakna 12 haha. Jag och stora rikard har haft fett roligt ^^
Men jaja just nu lyssnar jag på  B.o.B - magic, feat.Rivers Cuomo, ska dunka vidare nu puss o kram skumbanan!!
// Alice G <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0