Beautiful

har inte skrivit här på ett tag, men igår efter skolan så följde jag med Alice och hennes mamma ner på stan vi fikade sen så gick vi lite, sen så skrämde alice mamma alice haha skit kul vare iaf!!
Sen så åkte vi hem till dom Alice bytte om sen så åkte vi till hennes träning i nyhemshallen och alice pappa slira med bilen shit det är skit kul alice bara yihoo då skratta jag nästan ihjäl mig!!

Sen gick jag hem till mamma när träningen var slut packade snabbt sen kom pappa precis efter mig typ.
Sen satt jag och pratade med Felix och Alice på msn och åt mat inge annat!!

Och idag har jag inte gjort mycke alls har haft skit tråkigt.
Nu orkar jag inte skriva.
Puss/Alice J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0