..."varje gång jag ser ditt ansikte lyfter mina fötter från himlen

NÄMEN TJENARE mitt BENA!!!
det var ett tag sen sist, jag veet! okej jag kan börja med hur min intressanta vecka har sett ut,
i måndags köpte jag en ny mobil, xperia 8, inte så mycke den dagen? jo jag var i skolan för första gången på tre veckor...i tisdags, bad USCH FY BLÄ, är min åsikt om den saken och kände mig mobbad, brun, om ni fattar, och sen på kvällen var det träning, och då fick jag ännu ondare i halsen :((

i onsdags var jag sjuk eftersom jag hade ont i halsen...i torsdags var det visst bad igen men jag hade lite ont i halsen mamma tyckte det var bäst om jag tog det lite easy så inge bad dåå, jag och johanna fick fan gå genom HEEELA sverige, kändes som om det iaf, och på morgonen åkte johansson till sälen, kom hem idag? ja vi säger det iaf, i fredags inge speciellt, träning på kvällen, sedan åkte vi till marlene och dejan !!
det var super trevligt, fick god mat oxfilé, fläskfilé, potatisgratäng, sallad
och sen chokladpudding till desser

igår red jag klockan tre så jag sov till halv tolv, första sovmorronen på 1 månad?!
det gick bra att rida, sen när vi kom hem skulle vi handla mat och sen skulle vi pröva göra en desser eller jag iaf en fruktig en :) vi satt och åt samtidigt som vi kolllade på melodifestivalen, själv tyckte jag att swingfly? skulle vinna...

nej nu vart det ett långt inlägg och här kommer lite bilder som jag tog nyss höhö :3





see ya later alligater
// Alice g puss puss....joon  in my <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0