tänkte typ börja med det hära då

det här kommer kanske bli intressant att läsa om? men jaja skit samma

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Vad är kärlek för mig?
Dag 03 – Min bästa vän
Dag 04 – Ett ögonblick
Dag 05 – Det här hade jag på mig idag
Dag 06 – I min handväska
Dag 07 – Min mening med bloggen
Dag 08 – Min första kyss
Dag 09 – Mitt favoritminne
Dag 10 – Detta ångrar jag
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Ett annat ögonblick
Dag 13 – Det här upprör mig
Dag 14 – Det här får mig att må bättre
Dag 15 – Det här får mig att gråta
Dag 16 – En första
Dag 17 – Mina rädslor
Dag 18 – Min favoritplats
Dag 19 – Det här saknar jag
Dag 20 – Något ni kanske inte visste om mig
// Alice Granström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0