My mind stop me

haha oj, har inte skrivit här på länge, saknar alice jätte mycke!
En stor nyhet, felix och jag har 19 månader idag + att jag sätt att det blivit lite mer som läst nu när jag inte har skrivit men det är ju ganska bra hoppas det blir så fortfarande fast vi skriver..

Till alla som läser vad vill ni läsa vad vill ni att vi ska göra för att det ska bli roligare att kolla in på just våran blogg haha.

Men nu ska jag te skänninge och träffa lite folk kanske nej men vi ska tvätta bilen gå på öb och citygross!
Så nu ska jag inte skriva mer utan jag ska ut te bilen inte riktigt än ska skriva på min andra blogg också.

Puss hejdå <3
/Alice Johansson



haha ojsan blev fel men skit samma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0