låtar / 17 månader...<3

cha bloggen nu sitter jag här och skriver emh snart ska jag ta och åka till Linköping mamma kommer och hämtar mig!! ska hämta eroz då också när vi kommer dit, emh skulle lägga in bilderna på datan idag men det har jag ju inte gjort eftersom jag heter alice som inte pallar hämta sladden i väskan jag just packa :D hihi^^

Idag ska ju jag spela in låt, men vet fortfarande inte vilken låt :S ajabaja på mig då
Ni får välja nu

Love the way you lie pt.2 ? (går inte att välja)
Hallelujah ?
Grenade ?
Samson ?
The scientist ?
For the first time ?
The man who cant be moved ?
Wonderwall ?
Just the way you are ?
Breakeven ?
Bubbly ?
Utan dina andetag ?
She moves in her own way ?
Dreaming people ?
nightmare ? (bara för att felix sat)

Så nu får ni välja någon låt kan inte göra alla!!

Juste iidag har jag och min Felix 17 månader tsm :D
Va uppe ganska länge i natt eller det var inte länge för han och jag var uppe längre..
Iaf jag hoppas jag kan va med honom snart saknar han mega mycke!!
Vi började dagen bra, hoppas den slutar bra också för jag gillart hihi^^
Men 17 månader med en underbar kille tänk för ett år sen så kunde jag inte prata med han just idag eftersom han inte hade någon mobil och det har han inte nu heller men vi chattar livet ur oss hihi lät kanske inte så bra men iaf jag älskar honnom ingen får ta min pojke..
Du F vi fyller snart ;P fast jag före (mobbar inte ;D )


orkar inte skriva mer nu..
/Alice Johansson



bara tog någon bild!!

Kommentarer
Postat av: F

NIGHTMARE ! . och nej ingen annan får ta mig , älskar dig oxå du 29dagar äldre än mig :O

2011-01-05 @ 21:56:03
Postat av: Emmy (whitesnowman)

For the first time & Bubbly? (:

2011-01-05 @ 21:56:40
URL: http://whitesnowman.blogg.se/
Postat av: ffreija,

GRENADE ELLER SAMSOME

2011-01-05 @ 21:57:10
URL: http://freijalundquist.blogg.se/
Postat av: s.a

Just The Way You Are :D

2011-01-05 @ 22:00:25
URL: http://sarahameziane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0