Dagen då det blev vi...<3

Visst är rubriken intressant? Jag fångade din uppmärksamhet just nu och ja jag lurade dig. Men du tror mig inte du tror jag ljuger om att jag lurade dig, men det är bara att inse att jag lurade dig :)
Bra, va? såg det i en bok haha var bara tvungen att göra dsm
Jaha dagen börja med att man vaknade klockan elva dåå....åt visst ingen frukost, blev en brunch ist haha!
men sen åkte vi till stallet för två pojkar skulle rida så vi skulle typ ha som en liten ponnyridning eller vad man ska säga haha...jag som är lite lat av mig kanske, för jag hade faktiskt ont i benen utav att ha gott med hjalmur, så då red till hagen på sigge för att jag inte orkade gå :) det kallar jag smart gjort av mig eller hur?
men just nu tittar jag på eragon så jag har inte tid att blogga mer tack och hej levepastej!
// Alice Granström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0